Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Hejsan,

Publicerad 2010-10-04 08:13:02 i Allmänt

snart ska jag dra iväg tll jobbet, men jobbar bara till halv två så är rätt skönt ändå:) Sen träningen idag med, har hoppat över en del träningar så känns bra att denna vecka blir massa träning:) Enda lediga dagen denna vecka är torsdag så och söndag, men bolaget är ju inte öppet på söndagar så man är ju alltid ledig så:D Men faan vad sugen jag är på att bowla i helgen alltså, skulle vara svin kul att göra nå annorlunda ialf.. Inte bara dricka eller ligga hemma och sega:) Sen vill jag också åka och få ansiktbehandling, fan funderar på om jag ska ta mig råd och göra de!! Kostar ju en del, men kanske är mer värt än vad jag annars kastar pengar på.. Kanske ska unna mig de då:) hihih..

Aja, ska väl snart göra mig i ordning, fast ska ju bara borsta håret, inge smink idag inte :P

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela