Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Helgen!

Publicerad 2010-10-24 23:37:58 i Allmänt

Hejsan!

Vilken helg!:) Fredagen var ju lugn och så, men kul ändå:P
Men igår allstå;D Först falun då och gick ner i gruvan där och sen packa brors saker för att han ska ju flytta och sen åkte vi hem, men jag hoppa av hos eve för zelina och eve satt där och drack så jag börja fixa mig och tog en cider samtidigt, men först kände jag inte för att festa, men efter ett tag så fick jag värsta fest humöret;D Efter lite vin så klart:P Sen fick vi skjuts till stan och vänta in lite folk så gick vi sen in på bmb, :) Kvällen börja lätt lugn, men efter en shot så börja allt galet ;D Festkvällarna blir bara roligare och roligare nu fan!;P Den här kvällen sluta ialf i skratt;D En riktigt roligkväll! Så tack alla som var med och gjorde den rolig, :) Taxi hem var också så jävla skönt! Skönt att slippa nattbussen ialf.. :)

Idag vart de fyllekäk som vanligt och sen somna jag på zelinas soffa ;D sen vart de hem och plugga teori igen!:)

Nu blir de plugga igen och sen sova! Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela