Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Just the way you are :)

Publicerad 2010-10-19 21:53:36 i Allmänt

When I see your face
There's not a thing that I would change
'Cause you're amazing
Just the way you are
And when you smile
The whole world stops and stares for a while - Bruno mars

Hallå,

då är de snart slut på tisdagen med då, så onsdag redan:O Går för fort alltså! Tråkigt men ändå skönt.. Idag jobba jag lite i stan, bara två timmar, men var rätt skönt ändå:P Sen vart de en runda på stan med zelina, tror vi sprang runt överallt alltså:D Dock köpte jag bara ett par leggins i sammet :) hehe.. Sen åkte jag tillbaka till surahammar för att träna lite pump :) Fyfan va mina muskler blir stora;) hihi.. Men rumpan verkar ialf bli fastare, har jag hört;P hihi..

I morgon blir de en hemma dag igen, funderar redan nu på vad jag ska hitta på för tok ;D haha.. Men ska nog ialf låta min söta kanin springa runt lite i huset, :) hihi.. jaa, jag är 20 år och har en kanin! Stolt kanin ägare!:) hahaha! Aja, ska plugga teori nu!

Och lyssna på en underbar låt;)

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela