Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Lördag igen då!

Publicerad 2010-10-02 15:53:56 i Allmänt

Hejsan,

Idag har jag vart och jobba i hallsta :) Första gången och de gick jätte bra, lite trött var man dock, men jag får skylla mig själv om jag är uppe till 1 på natten.. menmen:P Idag vet jag inte vad man ska göra.. just nu är jag hemma och förblir de ett tag ialf, sen kanske man drar iväg på något äventyr, vi får se:) hehe..
Igår vart de festa, fast jag var nykter då.. Var hemma hos Iida först med några tjejer sen drog vi vidare till matte och festa.. Men efter ett tag blev de segt för mig då, så jag drog hem.. Skönt att komma i säng och så:P hehe..

Bilder kommer sen! Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela