Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Onsdag och Torsdag!

Publicerad 2010-10-14 17:46:38 i Allmänt

Hello!

Sitter nu på zelinas jobb och vi har löst ett korsord ett tag nu, men så klart finns de några saker som an inte fattar vad de ens är!:P Men snart bär de av till träning ialf, eller blir 19.00, då blir de step up!

Igår, Var jag, zelina och eve i stan.. Jag skulle kika på en jacka, men jag såg ju ut som en björn i den;D Den var kort och skit hårig så de funka inte, vill inte gå runt  som en björn!;D Var där i stan ett bra tag och kika lite på kläder och annat kul, men jag kom bara hem med en hårprodukt så:D haha.. Men sen vart de att köpa munkar för jag och zelina skulle hem till patrik och fika. Fika gjorde vi men sen var patrik så dum att han nämnde ikea och jag och zelina ville så klart åka dit;D hahaha.. Så vi åkte dit och gick runt där ett tag och sen vart de donken!:) Sen vart de hem till patrik igen och kika på tv och så klart somna han och jag och zelina fick kolla på kungarna av tylösand själva medans han snarka;D hahaha.. Men sen körde zelina hem mig och shiit va jag var trött efter en sån rolig dag!:) hehe, så vart att sova direkt..

Sen idag då, blekte jag mitt hår !! :) Så nu är man super blond igen:P haha.. Ialf så blond som jag vill vara :)

Pusspåer (Jossan fyller 20 år idag, SKRIV GRATTIS!)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela