Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Skrattsöndag!

Publicerad 2010-10-17 18:16:56 i Allmänt

Ett skratt förlänger livet och gör att man mår bra! :) Man kan fan skratta åt allt, ialf så kan jag och zelina de;D hahahaha.. Genom att bara dryga och säga massa konstiga saker så skrattar man sönder;D De är bra de!:P

Lördagen då,
Först jobba jag och vart de hem och direkt fixa sig inför kvällen.. Äkte hem till zelina för att fixa håret bara och blev det att åka hem till jossan för att fira hennes födelsedag, fika lite och sjöng för henne så klart :) hihi.. Sen blev det hem till eve för att förfesta, vi körde klappleken, och fyfan vad ont man hade i låren sen alltså;D Fixa sedan skjuts in till stan, där vi möte upp jennifer och madde och några andra.. Och så klart blev det en utgång på BMB, :) Dansa och så, men sen var jag skit trött så de vart mat och sen nattbussen hem med tjejerna:) Sen sov man gott;P haha..

Idag har jag mest segat hemma hos Zelina och skrattat åt en hel del saker;D hahah.. Skulle vilja säga vad, men kan inte:P HAHAH!

Pluggat teori nu och ska väl käka mat snart också! Ha de!!

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela