Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Sovdags!

Publicerad 2010-10-08 21:54:44 i Allmänt

Yes, snart är de sovdags för min del eftersom jag ska jobba i morgon och behöver vara pigg!:) Sen ska man orka festa i morgon med så:P Dags att ta igen för alla drama och nyktra helger!! :P Skita i alla som man inte bryr sig om och bara ha kul nu, jag förtjänar fan de! :) En fest kväll utan drama längtar jag efter som fan nu! :)

Aja, men ska kika på jersey shore först sen blir de sängen!! eller sova för jag är i sängen nu:P

Pusspåer! De är dom äkta vännerna som betyder!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela