Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Torsdag!

Publicerad 2010-10-07 22:45:21 i Allmänt

Hejsan,

Idag har jag och eve vart på rekryteringsmässan, dock var de inge kul där så vi var där kanske i 20 min:D haha värt! Men sen drog vi ner på stan och käka lite spicy och sen shoppa lite:P Jag köpte en rosa vattenflaska och två andra saker från monki!:) Och sen möte vi upp mamma och bror så körde jag hem till sura :P Gick inte så bra idag, var nog rätt trött så:P Men sen vart de träning också, och de var skönt att få svettas lite :) Nu är man i sängen igen och ska försöka sova då, jobbar i morgon så..:P yesyes.. Så de är bara att jobba på så att dagen går fort så man får komma hem igen och sova :P Work på lördag med!! Men sen Party!

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela