Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

träning

Publicerad 2010-10-11 14:17:35 i Allmänt

Yes idag med:D Hoppa ju över den igår för jag var för klen för att träna när man är bakis;D haha.. Så ska iväg senare idag och träna lite core.. Idag har jag vart duktig här hemma, diskat, dammsugit och fixat lite tvätt också!:) Jag kan om jag vill! :P Men ska även hinna med att fixa mitt rum, men tror jag gör de i morgon.. :P Glömde helt ort att lägga upp bilderna från i lördags med, men ska försöka komma ihåg de idag ..:) Skulle behöva en massage alltså.. Skulle vara grymt skönt:P hihih.. Men nu ska jag hitta nå att käka eller så.. :) Pusspåer!

Don't ever look back!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela