Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Vilken lördag!;D

Publicerad 2010-10-10 16:44:38 i Allmänt

Hejsan,

Kan inte mer än säga vilken lördag!;D Äntligen blev det en utgång på krogen som jag verkligen behövde, en paus från sura :P Fast var bara i stan, men var nästan inga suringar ute där så, skööönt!:) Vart en utgång med mina kära gummor, zelina, eve och jossan :) Fyfan vad kul jag hade!:P Dansa och drack, shotta;D haha.. Meeen så klart ska kvällen sluta lite kaos! Åkte nattbussen hem så stanna den helt plötsligt i hallsta och stängde av den och vi fatta inte först varför och efter ett tag fråga vi vad som hänt och då hade nån spytt i bussen så "den" ville inte köra vidare och vi fick inte heller veta när den andra bussen skulle komma, sååå vi satt där i kanske 40-50 min för att vänta på en annan buss.. men tydligen så koka motorn, men de sa inte "den" till oss!!! KUL att dom kan informera!! Fan vad arg jag var alltså, blir nog taxi hem i framtiden! Aja, kom ialf hem och fick sova så:) Har bilder så lägger ut dom senare idag !:) Just nu behöver jag vila eller nå ett tag :P Åhh ska bleka mig på torsdag fyfan vad jag behöver de nu!:)

Menmen, Pusspåer!

What I hear no one else has to know

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela