Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Wooork!

Publicerad 2010-10-06 08:24:51 i Allmänt

Hejsan, ska snart få skjuts till jobbet ialf..:) Jobbar en heldag idag och sen i morgon är man ledig, men då ska jag in till stan för att gå på rekryteringsmässan!:) Kika runt där om man hittar nå jobb som man kan få, heltid helst så klart. Sen ska jag försöka hinna köpa en ny sportbh, för min ena är lite liten .. Hittat en rosa på stadium som jag ska ha.. :) hihih.. Hoppar över träningen idag också, mest för att de blir så krånglit med skjuts och så.. Men i morgon är de step up ialf, behöver svettas lite nu, efter en helg med massa skit mat:D Fast de är jobb i helgen,men jag är glad att få jobba lite, är som sagt behov av pengar, de är väl alla..

Fixa mig lite, fast inge smink idag heller,;P Tycker de är nog mest sköönt utan smink, för naturligt är vackrast, dock inte för alla:D haha.. Elak man är då:D

Pusspåer! Woooorrrkk!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela