Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Ännu en söndag då..

Publicerad 2010-09-19 21:21:46 i Allmänt

som snart börjar lida mot sitt slut, så snart är det en ny vecka.. som verkar bli fullspäckad med massa saker!!

Ialf, helg.. I fredags  vart det födelsedags fest hos en tjejkompis kille.. Hade jätte kul och så, men var väl två saker som man kunde hoppat över dock.. En kille drack nog för mycket och skämde ut sig en hel del.. menmen, känner inte den personen så orka bry sig:) Men sen vart det ut på billochbob och satt där och sen hände de en hel del igen som också var mindre bra, men de löste sig sen så:) Skönt de ialf.. jag och jennifer hade såå ont i fötterna rutn halv 4 så vi gick barfota, jag hade strumpor på mig ialf:P haha.. Sen vart det sova av ialf:) Sen lördagen var mest kika på tv och sega tills det var dags att åka tillbaka till sura för att umgås med johanna:) haha, vi gjorde nog ingenting på flera timmar så hon körde hem mig och sen så sov jag!:) haha, de var min helg de..:) Idag har jag segat och sen tränat och röstat också.. Och jag kan säga att jag rösta blankt, för de är ju inte så bigdeal direkt.. Men verkar som att SD kommer in i riksdagen, fyfan NEJ säger jag.. Vill inte ha dom där! Enda dom verkar kunna snacka om är invandrarpolitik, resten då? Hmm... dåligt..

Aja, nu blir det the hills avsnitt igen;D

Pusspåer (Bilder kommer sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela