Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Bring it on then!

Publicerad 2010-09-27 22:59:45 i Allmänt

Nog dags för folk att skita i mitt liv och låta mig gör vad fan jag vill!! Tröttnat på att folk kan snacka så mycket skit och tro dom kommer undan med de, men HALLÅ vi bor i en liten byskitsak så lägg ner.. Ingen är perfekt så.. Dags att inse de kanske.. Jag är ingen ängel, men jag står för de jag gjort ialf.. Kan ta skiten jag gjort, kanske ni andra med ska göra!

Aja, idag har jag ialf vart i västerås med pappa och kollat runt lite och sen köpte presenten till min mamma:) Hon kommer nog bli så glad så:) Sen köpte även jag en liten present till mig själv, haha:P En nya jacka blev de:)

En ny höstjacka:) Enkel med snygg :) hihih.. Sen vart de hem igen för träning då..:) Nu ska jag kika klart på grown ups:)

Men en sak till, saknar den tiden jag hade i sundsvall nu.. Bättre tider då.. Nu känns de som vad man än gör så hatar folk än.. Men ska drömma i natt om tiden i sundsvall och önska jag var där nu .. Där hade man oftast ett leende på läpparna.. Så ni som jag umgicks med där uppe, ni ska veta att ni är saknade! <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela