Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

=)

Publicerad 2010-09-12 23:03:43 i Allmänt

Hejsan,

Idag prata jag litegrann med min vän som bor i new york!:) Hoppas verkligen han skickar en I <3 N.Y t-shirt till mig!!:) Har velat haft en sån när jag fick reda på att han skulle flytta dit:) Funderar även på att hälsa på med, kanske även får med zelina då:P skulle vara svin kul ialf:) Sen har jag även vart och träna idag, step up igen :) Fyfan va jobbigt de ska vara, men fyfan va skönt de känns efteråt alltså:) Bästa känslan :P Sen vart de även kolla lite på mamma mia som går på trean, men sen vart de att åka hem och nu sitter man i sängen med datan då:D haha..

"kan bara säga detsamma"

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela