Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

=)

Publicerad 2010-09-29 23:23:48 i Allmänt

Hallllo!

Nyss skickat på ännu ett avsnitt av kungarna av tylösand!:P asså först tyckte jag de var mest patetiskt, men man kan ju inte låta bli att skratta och titta på de:P Mest roliga människor som är med jue:) Kan dock inte jämföra sig med Jersey shore, men kul att kolla på ialf:) Men vad ska man göra nu då, inte ett dugg trött, men finns inge bra på tv heller så.. Kanske kika på något the hills avsnitt som vanligt då.. Har ialf tränat idag, power yoga vart de:) hihi, jag är såå duktig nu med träningen:) Men innan träningen så hade jag fått mina piercingsmycken!!:) Dom var hemma hos zelina för vi beställde samtidigt och så klart ville jag byta mina så jag gjorde de och nu har jag dom nya!!:) Blåa och fina är dom.. :P

Imorgon är det min mammas födelsedag så ska bli kul :) Hoppas hon bara blir glad av våran present :P De tror jag allt:)

Nu blir de kika på the hills tror jag. BYEBYE! Puss;P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela