Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Födelsedag!

Publicerad 2010-09-30 10:58:19 i Allmänt

Yes, de är min mammas födelsedag idag! :) Och såå klart så ska hon få ett grattis från mig på bloggen med:) hihihi..
Älskar dig mamma och du är den bästa mamman som finns! <3

Och så har jag en liten kusin som fyller idag med, så grattis William!:)

Ska fixa mig också för att sen åka till stanoch träffa min mormor som är i sverige på besök för att fira min mamma!:)

Så Pusspåer !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela