Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

goodmorgon!!!!

Publicerad 2010-09-22 09:06:47 i Allmänt

hehe:) Var inte riktigt meningen att jag skulle vakna nu, men telefonen ringde så vakna och svara sen kunde jag inte somna om så:P hehe..

Igår vart det träning så klart, blev pump som de heter:) Fyfan trodde inte att jag hade så mycket muslker i min kropp som jag kände av igår:D haha.. Inte tränat dom på ett bra tag verkar de som :) Sen fick jag prova på nya rumpövningar och fyfan vad de kändes i rumpan;P Nu ska rumpan bli fast och fin;) hihi..

Och idag blir det in till stan också!! Fixa lite saker och sen gå på en vip kväll:) Blir säkert kul de:) Först ska jag väl försöka vakna till liv lite och sen käka frukost :)

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela