Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Hallo!

Publicerad 2010-09-28 15:40:34 i Allmänt

Idag har jag fan inte gjort mycket alls:D Slöö man är när man är ledig säger jag bara.. Enda jag gjort idag är gjort rent min kaninsbur och dammsugit mitt rum typ.. Och lyssnat på just nu mitt favvoband HINDER!:) Bästa just nu! :) Gör mina dagar ialf.. Men ska om ett tag till träningen igen och köra lite pump idag :) Fyfan de är jobbigt, men efter känns de så skönt, tränar alla muskler man har i kroppen så:) Wonderful!:) Ska även jobba i helgen fast i hallsta :) Ska bli kul att testa på en ny butik igen, vart i västerås city och ute på hälla så:) I veckan verkar de inte hända för mycket heller, mest träning och ta de lugnt, komma bort från all drama ett tag, SKÖNT!

Och snart får jag mina piercings!!:) Blå blev det :) Längtar som fan, nytt och fräscht!:P

I woke up with my heartbeat in my head
I reached for the bottle by the bed
I saw your side was not slept in
Cold sheets again
Remind me of what you said
We need to take a break for a while
It's been so long since I smiled
I don't wanna listen now
Live this day down
With you so drunk and high
So I'll say goodbye


Hinder - Bliss (i don't wanna know)


Pusspåer!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-28 18:12:12

Lips of an angel - Hinder

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela