Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Hejsan!

Publicerad 2010-09-29 11:24:53 i Allmänt

Hitta lite bilder på hundarna vi har kollat på som mamma vill köpa:) Super söta är dom ju, lite svårt att inte vilja ha en :)








Är dom inte söta då? :)
En av dom somna i mitt knä när vi var första gången, och jag höll på att dö för hunden var såå söt!:)
Australian shepherd är rasen :)

Nu ska jag göra något som jag inte gjort på ett bra tag, spela The sims2 ;D Faan är man ledig så fan ska man göra något kul också:D hahah..

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela