Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Me like..

Publicerad 2010-09-07 22:14:29 i Allmänt

Hejsan,

jahapp, ännu en dag som är snart slut för min del ialf, ska orka kika klart på en film och sen sova så:) Idag har jag hunnit med att hämta en del bilder från mackes data för jag har en heldel bilder från massa olika saker som hänt under typ 3 års tid i hans data, sen blev de väl kika tv och sen laga även han mat åt mig, snäll jävel den där;D haha.. Hemma nu ialf i min säng, underbart! :) Imorgon blir de att träna lite power yoga, har längtat så och har höga förväntningar med, för jag älskar power yoga. och när jag körde de uppe i sundsvall så var de riktigt bra, och hoppas de är lika bra i sura:P Och på lördag ska vi äntligen få kika på valparna som mamma så gärna vill ha, så ska bli kul och se hur söta dom är:) hihi..

Sov gott ! Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela