Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Onsdag ! I just came to say goodbye..

Publicerad 2010-09-08 10:38:57 i Allmänt

Hejsan,

Sitter och kollar på tv, så klart är de våra bästa år igen;D hahah. Sen ska jag göra rent min kanins bur, min lilla söta lakrits:) hihihi... Sen bär de väl av till sura för att träna och så! Verkar bli tråkväder med så kul.. :P


Guud vad jag hittar gamla bilder från massa saker som hänt i skolan eller typ annat, minnen underbara minnen!:)
Denna bild är nog ifrån  typ 2008 eller så ;D haha..

hihi Puss

Kommentarer

Postat av: Alice-Fiona

Publicerad 2010-09-09 22:42:07

naw. va söt du är ! (ommanfårsägadet)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela