Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Regn :(

Publicerad 2010-09-20 23:46:57 i Allmänt

Ussccchh, hatar regn.. Hör hur det regnar utanför, de är ju helt värdelöst.. tur att man är inomhus:P hehe..

Ialf, fick två nya filmer idag:) Ska väl orka kika på en i morgon ialf:) hihih.. Up in the air och grown ups!:) hehe..
Sen vart det iväg och träna så klart! Duktiga simone ;P I morgon blir de väl med lite träning, men icke onsdag för då ska jag på en vip kväll :) woho!:P hehe.. Sen ska jag även kiak runt lite efter min mammas födelsedags present:) ajaa, kan berätta mer om allt sen när de händer/hänt så att säga:P

21 sept kommer nog vara ett datum jag kommer minnas ett bra tag, avsätt vad som hänt så är de ett minne för mig ialf..:) Kan väl säga att de skulle vart 4 år om de höll ihop, men ibland blir det inte som man tänkt sig och vad mer kan man göra än bara låta tiden utse saker:) Man kan inte deppa ihop, utan jag är glad att vi har en bra relation ändå och att man kan vara vänner, för nu börjar man mer räkna tiden man kännt varandra och de minnen man haft istället:) Allt man kan göra är att le och se tillbaka :)

Aja, nu blir det lite The hills och höra på regnet som slår emot fönster rutan!:)

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela