Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Sluut!

Publicerad 2010-09-28 21:26:14 i Allmänt

Jaa, helt slut idag.. Pump är inte att leka med:) hehe.. Alla mina muskler skaka efter passet så:) menmen, vill man vara fin får man fan lida pin:P I morgon är det power yoga för min del!!:)

En bild från i lördags:


På Eve och mig :) hihi.. eve som var fotograf då:)

Snart blir denna piercing min:)
Längtar!!:) hihihi..

Nu blir de att kika på up in the air!! :)

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela