Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Thursday!

Publicerad 2010-09-23 22:42:25 i Allmänt

Hejsan :)

Idag åkte jag först till arbetsförmedlingen, men tydligen så var han som jag skulle prata med var sjuk så åkte dit helt i onödan så klart.. Lite segt eftersom jag fick vakna tidigt och stressa och sen så blev det inge.. Aja, så jag gick hem till macke och var med honom tills min träning börja ialf.. :) Idag var det step up som gällde, och klara av den fast min hals är lite dryg idag med så:) Sen åkte jag hem och tog en varm dusch som är nog mest sköönt efter ett träningspass, fast sist tar man en snabb kalldusch, underbart :) heheh..:) Sen kika jag lite på tv och så bara, nu är jag i sängen och ska kika på nått avsnitt the hills sen sova, för i morgon är det jobb som gäller:) Sen jobb lördag med så fast på ett annat systembolag :) Känns kul och spännande:) Så i morgon blir det en lugn hemma kväll, kan behövas, för på lördag blir det party!!!!:) hihih.. MEN mitt stora problem är vad jag nu ska ha på mig:O Blir kolla igenom hela garderoben i morgon och se vad jag kan ah på mig.. Tjejproblem alltså;D

Puss och godnatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela