Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Toorsdag!

Publicerad 2010-09-16 11:04:25 i Allmänt

Fan vad veckorna går fort! Hinner inte med något känns de som.. Aja, snart helg och de kan man behöva ialf.. Men de roliga är att min hals är helt sämst, för den klarar fan inte ens av lite kyla utan att mina halsmandlar ska bli super stora och förstöra för mig och min träning!:( Så verkar som jag får hoppa över träningen idag och försöka bli frisk så att jag kan jobba i morgon.. För jag måste jobba, behöver pengarna! Sen ska man orka åka in till stan och fira en kompis kille med så.. jaja, allt löser sig, halsen kanske blir bättre, vi får se:) Idag är man ledig ialf, ska packa lite och sen bär de av till sura.. Åhh längtar mer och mer att få börja plugga alltså! Är bättre på att plugga än jobba tror jag:P haha.. Ne, men känner att jag vill bara plugga och bli klar och sen jobba med det man brinner för..

menmen, ska kika på ett the hills avsnitt sen packa:D

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela