Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

trötttt!

Publicerad 2010-09-02 20:47:54 i Allmänt

Shiit vad trött jag är, känns som jag ska typ somna här och nu! Börja till och med elva idag så fattar inte hur jag kan vara så trött.. Tror allt drickande börjar komma i fatt mig nu.. bara i morgon kvar sen fan måste jag ta de lugnt, är inte 18 längre;) Aja, blir väl sova snart och sova ut i morgon så man orkar då!;D

Just want ha hug from you right now.. Saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela