Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Blandade känslor..

Publicerad 2011-04-20 22:18:22 i Allmänt

Hej,
den här dagen har varit upp och ner fram tills nu känns de som.. Tog ett beslut idag som inte alls var lätt och fick gråta en del tårar innan jag insåg att de kanske var bäst för min egen del.. Jag är också tacksam över att min familj och vänner förstår och stöttar de beslut med, för inte lätt att stå på egna ben jämt.. Så tack min underbara familj och vänner! <3 Sen så har det vart en bra dag för bestämde mig även att köpa ny mobil och självklart vart de en iphone 4, som nästan alla andra har, men många säger att den är super bra så :)


Hoppas även jag blir lika nöjd med den :) Occh självklart har jag kika på en del skal till den, för svart ska den inte va ;D Hitta några fins skal som jag kan tänka mig :

Självklart rosa ska skalet vara! :) hihih.. Är mest sugen på Ed hardy skalet, men kostar runt 400 kr också.. :P

Aja, ska sova nu, för de är jobb i morgon för min del! :)

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela