Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

En måndag i uppsala

Publicerad 2011-04-04 18:45:10 i Allmänt

Hejsan,

Sitter nu i sängen med datan och kikar på jersey shore säsong 1 :P Är otroligt trött och seg idag för i morse åkte jag till uppsala och fick gå upp typ 6 på morgonen för att hinna med min buss som gick ifrån stan vid 8 typ.. Men vart de att åka till lägenheten vila lite sen åka till skolan för att möta upp min grupp.. Satt där i ca tre timmar och gjorde nästan klart våran uppgift, den blir helt klar på onsdag då vi ska laga mat :P Sen vart de hem och käka själv för hade inte ätit sen runt halv 7 på morgon så.. Håller på och tvättar nu också, kändes som de behövdes för tvättkorgen var full med kläder :P Blir sängen efter jag tvättat ialf, börjar 8:15 i morgon så.. och vill vara utvilad för blir plugg i morgon och resten av veckan så..

Ha en trevlig måndag kväll nu! Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela