Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Fredag ..

Publicerad 2011-04-15 08:41:01 i Allmänt

Hejsan,

Vakna tidigt idag fast jag somna sent, men är pigg ändå :) Har hunnit läsa om järn idag med, så känner mig duktig :) Ska väl snart även ta mit ur sängen kanske och käka lite frukost.. Ska åka in till stan med Eve idag, kika lite på ny vår kläder och kanske komma hem med nå fint :P Måste bara skriva att min sötnos till kanin gillar också tinie tempah, han springer runt i buren och diggar;D

Shoppa ju lite i veckan, de jag kom hem med var:


Inte bästa bilden, men mobilkameran är ju inte den bästa kanske :P

I morgon blir det jobb först, sen på kvällen blir de utgång!! :) Lite vin och jordgubbar med kanske;D Vart jätte sugen på det i går, men vill helst ha svenska jordgubbar .. Så lär får vänta ett tag på de :P

Ne, upp och hoppa nu då!

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela