Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

"Honey I won't even miss you when I'm done with you"

Publicerad 2011-04-12 15:24:32 i Allmänt

Hej!

Blivit mer eller mindre helt såld på Tinie Tempah! :) Nya favoriten är "Frisky" :) Den går mest på ipoden nu ialf.. Är otroligt trött idag, åkte till Uppsala i morse med bussen.. Fick lov att gå upp kl 6 för att hinna med allt på morgonen..
Vart i skolan idag med.. Sen bara vart i lägenheten och segat.. Ska nog ta tag i skolarbete, men inte direkt sugen.. Har ju inte hitta min motivation än och vet inte ens om jag kommer hitta den heller... menmen..

Helgen har varit bra, dock några saker som hände, men inget man inte kommer över :P Lördagen vart de stan och hoffmaestro med eve, men var sååååå mycket folk att vi var där ca en timme och sen gick vi till Bmb istället.. Dansa inte ett skit på bmb;D Ovanligt.. :P Satt mest och drack och snacka skit med folk istället :P Men de är ju alltid trevligt.. Sen att timmarna efter bmb vart lite galet, kan man ju inte göra så mycket åt nu, men galna saker ska väl hända på fyllan eller? ;D hahahah.. I söndags vart de söndagsångest när man vakna.. :P Men som tur så vart de bakismat och film tittande med Iida, eve och krille.. Vi kika på paranormal activity 2, inte så läskig som jag trodde, fast skrek väl till några gånger ialf.. :)

Igår vart de en dag hemma, hade jag tänkt, men åkte och sola med tjejerna.. :) Men sen vart de en heldag hemma..

Ne, ska nog duscha nu och sen plugga då.. Ledig i morgon så kan sova ut och ha en heldag av plugg, men ska ut  och röra på mig en vända med.. :)

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela