Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Lördag & Söndag!

Publicerad 2011-04-03 21:04:13 i Allmänt

Heejsan,

Igår gjorde jag högskoleprovet! Lär nog inte få så bra, men gjorde de mest för att jag betala för det :P Behöver inte göra de igen igentligen.. Sen vart de stressa hem för att hinna med att fixa sig innan vi skulle dra in till stan för att förfesta hos Pia. :) Hade super trevligt med alla :) Sen vart de ner på stan för att gå in på Bmb.. Självklart blev man nekad först, eftersom vi var för många 90:or i sällskapet.. Men sen har man bra vänner som fixar in en hur enkelt som helst :) Fick gå förbi köerna så ;) Kvällen var grym ialf, dansa, drack och träffa en del folk som man inte träffar så ofta :) Så tack alla min vänner som gjorde kvällen så sjukt kul! :) Sen att man har en del ångest idag får man leva med ett tag, men kommer väl över det.. Lär sig av sina misstag ialf! Självklart så vart de pizza idag med eve och linda :) Massa snack om lördagen :P Sen gick jag och eve hem till henne för att dega.. Hahaha, aldrig skratta så mycket idag åt bilder;D Bara eve och zelle som vet vad jag menar så ;D

Nu är man hemma och segar, snart in i duschen :) I morgon åker jag tillbaka till Uppsala.. Men som tur ska jag åka hem igen på torsdag!!! :) Fyfan längtar helt seriöst tills när jag flyttar hem igen! Vill bara ha sommar för kommer bli en grym sommar tror jag.. :) OCH på lördag blir det HOFFMAESTRO på pluto!!! :) Längtar som fan!

Hoppas ni alla haft en grym helg med! :)

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela