Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Påväg mot bättre tider..

Publicerad 2011-04-26 22:34:01 i Allmänt

Hejsan,

Känns som äntligen börjar jag må lite bättre efter allt, men har en sak kvar att göra innan jag kan lägga allt bakom mig.. Men på torsdag är det gjort och då äntligen kan jag gå vidare och se framemot det som komma skall.. :) Idag kom inte mobilen så hoppas den kommer i morgon då!! :) Men har ialf hunnit med en lååång promenad med zelle och käka smörgåstårta och tagit de lugnt idag :) Men ändå känns det som dagen bara sprang iväg .. :P Men har ont i fötterna för gick i mina converse skor i en timme typ :P haha.. Inte de bästa kanske.. :P

Aja, nu blir de lite desperate housewives och sen sova, i morgon blir det en heldag på stan !! :)

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela