Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Shopping, fan då;D

Publicerad 2011-04-27 22:14:56 i Allmänt

Heej,

Vart en tripp till stan med Eve idag, skulle mest bara följa med, men så klart kliar det i mina fingrar så fick med mig hem en underbart fin klänning ;)



Så nöjd med köpet alltså! :) Kom hem med en mascara med och ett skal till iphonen som jag inte dock fått än, men hoppas på att den kommer i morgon ialf!! Annars får tre ett argt samtal av mig ;)

Blev även en fika med Danne och fick man snål skjuts hem av Cassa, Linda och Emmy :P haha..

Nu blir det snart sängen så jag orkar köra i morgon till Uppsala då!

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela