Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

uppsala

Publicerad 2011-04-19 19:50:09 i Allmänt

Hej,

Är i Uppsala nu, men åker hem igen i morgon.. Så blir bara att sova här sen till skolan sen hem igen.. För är ju påsk så man ska ju vara hemma och äta god mat :P Har plugga sedan jag kom hit till Uppsala idag och somna till nyss och vakna till att jag somna med boken brevid mig istället för att jag läste den;D Inte okej.. Så ska läsa klart om proteiner lite senare för just nu skulle jag kunna somna igen, så måste vakna till liv igen! Aja, käka något nu, sen tillbaka till boken igen! Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela