Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Helt slut..

Publicerad 2011-12-09 16:40:53 i Allmänt

Hej! Japp, slut som människa idag, haft en vecka med skola och plugg och träning .. Nu är det helg i typ 2 dagar, ska snart hem till mamma och pappa för att sova där eftersom jag ska jobba i sura i morgon.. Sen runt 16 ska jag vara hemma hos min chef för att ha tema möte med sura&hallsta butiken .. Sen blir det att en ska prata om chardonnay.. Är en druva så ni vet :) Sen efter de blir de väl mat och lite dricka på det, sen får jag se om jag stannar ett tag och umgås, eller om jag åker till stan och tar de lugnt hemma :) Får väl se vad jag orkar med :P haha.. Aja, på söndag blir det plugg :/ Inget jag ser framemot direkt, men tenta den 21 så .. Pusspåer! Kanske blir nå bilder i morgon, =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela