Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Inte långt kvar!

Publicerad 2011-12-19 21:33:24 i Allmänt

neeej, snart är det julafton! Fyfan vad jag längtar till julmaten ;D haha.. Har inte ätit riktig mat på bra länge nu, jo tacos i lördags :P Men har ingen ork att laga mat! :/ Sen hur kul är det att laga till en person, inte så kul! Och nej, inte så att jag vill ha nån bara för det, utan lusten är väl bara borta just nu.. Hittar nog tillbaka till den snart :) Ska bara hitta roliga och enkla recept när jag har tiden, och nyttiga då! För Beach 2012 gäller ju ;) haha.. Aja, jobbat idag och de var kaos på lagret! Men försökte få bort lite och fylla på :) Men skönt att jag slipper ta emot varor tisdag-onsdag :P Skulle inte se framemot de direkt :P Blir dock jobb torsdag-fredag, kommer nog vara kaos då! :) Men de är rätt kul då :P I morgon är man ledig från skola och jobb så blir plugg fram till 17 typ för då är det träning och sola som gäller, sen hem och plugga lite, men somna i tid, för har tentan kl 8 på morgonen till 12 :/

Aja, blir sängen snart! Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela