Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Juldagen!

Publicerad 2011-12-25 09:39:16 i Allmänt

Hejsan,

Nyss vaknat och ska väl få i mig lite fukost, bara lite dock, för ska få plats med mer julmat idag :P haha.. Ska snart fixa mig för att sedan åka iväg till mamma och pappa för att hämta upp några i familjen sen åka till farmor och farfar! :) Sen får man se vad man ska göra ikväll.. festa el inte?! Inte sugen alls igentligen så man får se efter man vart hos farmor och farfar.. :) Ne, nu ska jag diska sen fixa mig! Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela