Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Längtar..

Publicerad 2011-12-13 22:21:16 i Allmänt

Ja till den 21! Vill bara göra tentan nu! Trött på denna kurs! Intressant men jag har ingen ork kvar snart.. Vill också börja med mitt arbete istället.. Ska skriva en uppsats om artros .. Tror jag ialf.. Orkar inte plugga nå mer idag för jag somnar snart.. Börjar 13 i morgon så hinner plugga innan .. Aja köpte en fin ring idag :) bild kommer nedan :) ska hoppa i säng nu! Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela