Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Lunch på jobbet!

Publicerad 2011-12-29 14:37:27 i Allmänt

Yes, har min 30 min lunch nu! Börja 11.45 idag så de va sååå skönt! Men slutar 19.20 :/ mår inte så bra heller men ska kämpa på dessa tre dagar sen börja om på nytt nästa år! Visserligen har man jobb och plugg direkt efter men ska försöka ta de lugnt och försöka planera så min kropp orkar!! Väntar dock tills vi får veta tentan! Hoppas jag klara mig! Så kroppen märker nog av att jag är orolig för både tentan och uppsatsen som jag inte alls är klar med :/ lite små panik men hinner jag inte klart med den så får jag ta det denna gång.. Mitt välmående går först!:) nej tillbaka och jobba nu då ! Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela