Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Plugg!

Publicerad 2011-12-07 10:29:52 i Allmänt

Hejsan! idag blir det plugg på schemat! Känns som om jag inte kommer klara tentan för den är fan den svåraste jag varit med om! Men Bara att plugga och hoppas på det bästa .. Sen ska jag väl träna, så länge mitt jävla öga inte ser ut som de gör nu! Är svullen och de gör ont med :/ Fan! Men kanske bara just nu får jag hoppas.. sen ska min hyresvärd komma snart för att kolla på mitt jävla lås! Kan han komma någon gång så jag kan börja plugga och, hatar att bli störd när jag väl pluggar så! Aja, pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela