Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Shoes;)

Publicerad 2011-12-15 19:41:16 i Allmänt

have2have.se en av dom bästa när det kommer till skor, speciellt höga klackar ;)

Några som jag gillar och vill ha :)



Dom här är sjukt höga! 16 cm klack! :O men platån är 5,5 så ;) men fyfan att gå i dom, men hemskt snygga att kolla på, kanske skulle utmana ödet att gå i dom med ;)

Har haft en plugg-dag idag, först satt jag i skolan med christina och saara och sen gick jag hem och plugga lite, men känner att jag behöver en kväll utan plugg så hoppar över det nu :P Tar resten i morgon ..

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela