Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Sjuk

Publicerad 2011-12-30 10:15:07 i Allmänt

Japp!:/ kroppen sa ifrån idag! Så blir hemma från jobbet idag ialf! Fast jag behöver pengarna så måste man nog lyssna på kroppen .. Halsen håller på igen och gör ont!! Sen huvudvärk och ont i kroppen:/ hatar dock att ringa och säga att jag är sjuk och tycker jag är elak med men som tur har man bästa chefen som förstår :) men ska jobba i morgon så lika bra att vila upp sig idag! Vill ju kunna fira nyår! Så blir vila nu och sen ska jag orka åka och handla med Jossan inför i morgon! Pusspåer !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela