Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Work!

Publicerad 2011-12-28 10:14:30 i Allmänt

Hejsan! Idag blir det jobb då!:) inte speciellt pigg men ska orka med en kort dag!:) först ska jag klippa mig!! Behövs kan jag säga!!:) blekta håret igår och känner att då behöver man klippa bort lite med så de inte är slitet :) sen efter jobbet hoppas jag på plugg! Låter kanske sjukt men måste komma igång med skiten för har inte så många dagar kvar så! Men svårt att börja när man fattar nada vad uppgifter går ut på!!!! Aja, jobb först !:) pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela