Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Denna helg alltså!

Publicerad 2011-02-27 22:56:42 i Allmänt

Hejsan,

Haft en skit bra helg igen! :) I fredags vart de bio med zelle och eve och vi kika på Min låtsas fru! :) Skratta som bara faaan och usch vilken rolig film de är :) Självklart vart de donken innan med så ;) hahah.. Igår vart de jobb först, för en var sjuk på jobbet så hoppa in då, sen hem för att packa för att sedan åka till eve för att börja fixa sig inför kvällen.. För igår så fira jag mig med min tjejkompisar :) Först en middag på tabazco :) Sen bmb!

En tjej fattades som skulle vart med, men träffa henne på bmb sen ialf så de gjorde mig glad :)

Kvällen sluta bra ialf och idag har man sega hos eve hela dagen yup och sen gick jag på bio med syskonen och mamma på åse-nisse filmen :) Rolig, men lite för dålig story.. Men fick jätte fina presenter av min underbara vänner, fick en Ed hardy keps av cassa,zelle,eve,emmy,linda, ella och jossan fick även nagellack och lite smått och gott av dom :) Sen fick jag 300 kr av johanna på gina tricot :) Jag är så himla glad för min presenter och jag är så jävla glad att jag fick fira med alla underbara människor! :) Tack alla ni som gjorde kvällen så jävla bra! <3

Imorgon den 28 fyller jag 21 år! :P så kul så :P

Nu blir de solsidan och sen sova!!

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela