Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Ge mig fredag nu

Publicerad 2011-02-23 21:31:16 i Allmänt

Heejsan,

Haft en skön ledig dag :) Har solat, köpt böcker på bokrean 4 st för att vara exakt :) Blev Elsas mode, Elsas värld, skönhetsbibeln och en tränings bok :) Sen blev det en ny bh och två par trosor med :P haha.. Skulle inte handla de, men tyckte bh:n var så fin så :P Måste sluta köpa massa och kanske spara till viktigare saker.. :P


Dax att börja styrketräna nu, så man håller igång! ;P Och dax att börja läsa lite annat än tråkiga skolböcker kanske..

Har även bäddat om med nya lackan! När man beställde av Ellos så fick man sänglackan med på köpet och tyckte de var så fint så jag beställde ju som sagt en jeansjacka så:P

Myyyssigt! :) hihi..

Är otroligt trött nu så kommer nog lägga mig i sängen och kika lite på datan och sova.. För plugga har jag gjort nu så jag snart somnar ! Vill bara ha fredag efter kl 11 så jag får åka hem och ha en super rolig helg istället :P Och när man också är ledig en lördag ska jag fan sova ut också, så man kan festa hela natten istället ;) hahah..

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela