Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Happy b-day !

Publicerad 2011-02-28 11:24:10 i Allmänt

Jaa, hehe.. Men fick presenter i morse och fick de jag önska mig! Presentkort på ur och penn för där finns de en klocka som jag gillar och jag är inte alls en sån person som har klockor på mig, men den här är snygg så! :)


Fick även så jävla rosa sockor av mamma, som mamma har stickat med, bild kommer sen! Och en bok om drinkar, 501 för att vara exakt ;)

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela