Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Helgens bravader !

Publicerad 2011-02-07 11:13:22 i Allmänt

Hejsan,

orka inte skriva om helgen igår så:P Meen i fredags vart de film/pizza kväll mer.. Käka pizza och sen åkte vi till zelle för att kika på filmen Salt!:) Som också var bra, trodde inte det med de var den =) Sen i lördags vart de jobb först då, men sen gick jag hem till zelina för att fixa mig inför kvällen, men fyfan va seg man var då.. sliten som bara fan, skulle behövt sova kanske i flera timmar.. men duscha och fixa mig sen så hjälpte vinet en del att komma igång;) sen kom eve och vi drack lite och åkte in sen .. blev först bill och bob, träffa nå skumma killar där som var lite konstiga .. men sen gick vi till bmb och festa loss och dansa och såå:) Hade en trevlig kväll:) Igår vart de hem till min kusin och fira honom, han fyllde 17 år :) så det blev käk, fika och så:) Så jävla gott var de :) men jag var lite seg och sliten alltså;) hahahah..

Idag är de plugg som gäller, men måste ha ett kemi kompendium så får se hur jag ska lösa de bara!

bilder från i lördags:






Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela