Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Ledig!

Publicerad 2011-02-23 10:16:51 i Allmänt

Hej,

underbart att vara ledig och att man har gjort sin uppgift till i morgon och man börjar inte fören 15.15 i morgon också! :) Underbart! Ska hinna med en del idag ändå, ska sola idag, gå ner på stan och kolla på bokrean, plugga massor! Även funderat på om jag ska ta mig ut till Ikea idag, men de vet jag inte om jag kan eller hinner, för just nu är plugget i första hand.. Ska ialf gå ner på stan och kika på bokrean för kan ju hända att man hittar bra böcker, men kommer väl vara köer som bara fan.. :)


Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela