Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Love it!

Publicerad 2011-02-15 10:54:55 i Allmänt

Älskar att få sova länge, mest underbart.. för i morgon är jag ändå ledig så blir plugg hela dagen idag efter skolan så då kan jag sitta uppe ett bra tag idag ialf.. Men jag har turen att jag blir hämtad i morgon här i Uppsala ialf så slipper ta jävla bussen ! :) Skönt de ialf.. Nej, ska väl käka nå och sen fixa mig lite innan skolan, men har ju bara två timmar så känns onödigt att fixa sig as mycket, för inte har jag sett nå snygga på min skola ialf;D nixpix!

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela