Simone andersson

Anything that's worth having. Is sure enough worth fighting for. If it's worth having It's worth fighting for.

Vilken morgon trafik!

Publicerad 2011-02-03 19:51:30 i Allmänt

Hej!

Idag när jag åkte till Uppsala så hände en sak som gjorde mig så jävla arg.. En person höll på att köra in i min bil (pappas bil igentligen), men ialf... Varför den personen var så jävla dum vet jag inte.. Men man var ialf tvungen att byta fil för nån anledning så jag byte i god tid, men den andra som log i fel fil tänkte tydligen köra in i min bil, fast jag log där och jag kunde inte köra fram heller utan fick gasa fram och bromsa sen för jag inte skulle krocka med den andra bilen framför.. åh va arg jag vart då.. Tur för den person inte svängde av mot Uppsala alltså! Ful bil hade den med så, hahah! Ne så kul var min morgon, trött som fan var man med så humöret var väl lite sisådär innan med kanske;D
Men efter de så har jag haft en jätte bra dag:) Kolla på ett rum idag i Uppsala med och tyckte de var riktigt fint :) Får se om de blir en flytt i helgen då:)

Nu blir de jersey shore;)

pusspåer

Kommentarer

Postat av: Belly

Publicerad 2011-02-04 00:06:05

" men den andra som log i fel fil tänkte tydligen köra in i min bil, fast jag log där"



Haha, älskar dig gumman, du är så söt! :D

Fint att man ler när man kör.

PUSS

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Andersson

Hej, Pluggar folkhälsoprogrammet på Mälardalens högskola i Västerås och jobbar även på systembolaget.. :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela